Veelgestelde vragen

"Mijn product is niet heel aangekomen, wat moet ik doen?"
Als er een product bij jou aankomt die de reis helaas niet heeft overleefd, kun je het best een mail sturen naar klantenservice@easy-out.nl met een foto/ bijlage van uw bestelling en een foto van het product dat stuk is. Als dat allemaal in orde is kunnen wij het product opnieuw toesturen.

Hoe moet ik mijn bestelling retourneren?
Hoe het werkt en wat je moet doen kun je in ons retourbeleid vinden.

"Wanneer kan ik antwoord verwachten op mijn mail?"
In de meeste gevallen binnen 3 werkdagen. Alleen in uitzonderlijke gevallen zal dit langer duren.

"Mijn bestelling is denk ik niet goed doorgekomen?"
Als je twijfelt over de bestelling of er is iets fout gegaan. Stuur dan een mail naar: klantenservice@easy-out.nl. Je kan ook het contactformulier hieronder invullen!

"Ik heb geen printer om de retoursticker uit te printen, wat moet ik doen?"
Probeer het misschien op jouw werk, bij de buurman, of bij de plaatselijke Albert Heijn. Als je er echt niet uitkomt kunnen wij kijken of er een andere mogelijkheid is voor jou. Mail dan naar: klantenservice@easy-out.nl of vul het contactformulier hieronder in.

Veelgestelde vragen

Bekijk of jouw vraag al tussen onze veelgestelde vragen staat!

Klik hier!

Contactformulier

Contactformulier