Veelgestelde vragen

1. Hoe moet ik mijn bestelling retourneren? 

Hoe het werkt en wat je moet doen kan je hier vinden: 

https://easy-out.nl/ruilen-en-retourneren/ 

 

2. Wat te doen met producten die niet heel aankomen.

Als er een product bij jou aankomt die de reis helaas niet heeft overleefd, kun je het best een mail sturen naar klantenservice@easy-out.nl met een foto/ bijlage van jouw bestelling en een foto van het product dat stuk is. Als dat allemaal in orde is kunnen wij het product opnieuw toesturen.

 

3. Wanneer kan ik antwoord verwachten op mijn mail?

Binnen 3 werkdagen.

 

4. Mijn bestelling is denk ik niet goed doorgekomen?

Als je twijfelt over de bestelling of er is iets fout gegaan. Stuur dan een mail naar: klantenservice@easy-out.nl 

 

5. Ik heb geen printer om de retoursticker uit te printen, wat moet ik doen?  

Probeer het misschien op jouw werk, bij de buurman, of plaatselijke Albert Heijn. Als je er echt niet uitkomt kunnen wij kijken of er een andere mogelijkheid is voor jou. Mail dan naar: klantenservice@easy-out.nl